"8 בנות מבתים מצוינים יושבות בבית; היחס להורים כמו לעברייניים"

    אסתי פלד No Comments on "8 בנות מבתים מצוינים יושבות בבית; היחס להורים כמו לעברייניים"

    נופלות בין הכסאות: בירושלים' 8 בנות יושבות בבית מתחילת שנה, בגלל שציוני הילדה אינם 100 או מחוייביות לאחיות וכד' | אמא לנערה שעברה את מסכת ההתעללות התראיינה ל'מהדורה המרכזית' וסיפרה על הכאב הגדול | "בעירייה הבטיחו שיתנו לנו שיבוץ מתאים – אח"כ לקחו אותנו לשימוע שם התייחסו אלינו כאל עברייניים" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמונה בנות בירושלים מבתים מצוינים, יושבות בבית ללא סמינר מתחילת השנה בירושלים ואין מושיע. לטענת אמא של אחת הילדות, הובטח להם כי הילדה תשובץ בסמינר טוב, ולקראת תחילת השנה שונה השיבוץ לסמינר שכלל לא מתאים. האמא התראיינה היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

    האמא מספרת: "רשמנו את הילדה לכמה סמינרים ולא קיבלו אותה, חלקם טענו שהם מחוייבים לאחיות, חלקם טענו שהיא לא 10 ולכן אינה מתאימה לסמינר. פנינו לעירייה ואמרו לנו שהיא תיכנס לסמינר שמתאים לילדה".

    הבעייה: "פתאום לקראת תחילת שנה קיבלנו סמינר אחר, והסמינר לא מתאים לנו כלל. בעלי הוא תלמיד חכם בית של תורה עם רוחניות גבוהה, ואף אחד לא מעוניין".

    אין עם מי לדבר רק שימוע: "בבחירות לא התייחסו אלינו בכלל. לאחר כך עשו לנו שימוע שבו העירייה ניסתה לנקות את עצמה ושם הפכו אותנו לעבריינים. בעירייה אמרו לנו בהתחלה שנקבל סמינר טוב ואח"כ שיבצו אותנו לסמינר שלא מתאים לנו".

    עוד סיפרה האם: פנינו גם ללשכת ראש העיר ואמרו לנו למה סמכתם על הבטחות?

    יש עוד שמונה בנות בבית וכולן מבתים מצוינים, ואין להן מושיע, אם עכשיו אין מקום מה יהיה בשנה הבאה? יהיו 200 בנות שישבו בבית.

    סגן ראש העיר אברהם בצלאל מחזיק תיק חינוך, התייחס בשידור לבעייה הכאובה: "אני פחות מחודש בתפקידי, היה את צביקה כהן שהחזיק בתיק וישבנו על התיק היום, כל דבר נבחן ונבדק, אם יהיו פתרונות, שננסה עם הצוות המקצועי, שהוא טוען ששובצו למקומות שמתאים להן".

    עוד הוסיף בצלאל: "הסמינרים מלאים עד אפס מקום, אין איפה להכניס. אבל הדרג המקצועי הוא מתנגד לדעת ההורים ואומר כי כולן שובצו בדיוק לאיפה שמתאים להן. והדרג בודק את כל הפרמטרים, מרמה לימודית, רוחניות ואופי המשפחה".

    האזינו לשיחה:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות